poniedziałek, 20 marca 2017

Zielone smoothie z awokado

Już od dawna miałam przetestować awokado jako składnik koktajlu, ale zawsze znikało nie doczekując pory drugiego śniadania 😉 W końcu jednak nadeszła okazja i bez zastanowienia zmiksowałam je z...no z tym co zostało. A że owoców u mnie zazwyczaj kilka rodzajów to udało się dobrać składniki i ... no i chyba mam nowe ulubione smoothie :) Sprawdźcie KONIECZNIE!


Składniki (280kcal):
- 50g awokado
- 60g banana
- 1 mała pomarańczak ( ok 140 g)
- sok z połówki cytryny
- 200ml mleka 1,5% (można zastąpić roślinnym jeżeli ktoś lubi)

Do blendera wrzuciłam banana, awokado i pomarańczę razem z błonkami ( niektórzy twierdzą że jest gorzka ale kompletnie tego nie czuć, a warto ją jeść! ) i zblendowałam z mlekiem. Na koniec dodałam sok z połówki cytryny i wymieszałam łyżeczką.
Bardzo, baaardzo sycące smoothie... i jedno z najlepszych jakie piłam 💚

Spróbujcie - na zdrowie 😊

O.J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz