środa, 8 marca 2017

Koktajl malinowo - kakaowy

Na początek przepraszam za brak zdjęcia. Prawda jest taka, że a) koktajl nie prezentował się wizualnie najlepiej - wlałam go do pierwszej lepszej szklanki jaka miałam w pobliżu b) był tak pyszny, że wypiłam go od razu c) jestem chora i chciałam jak najszybciej wrócić do bezpiecznego łóżka... Tak czy inaczej na pewno jeszcze nie raz go zrobię, bo jego czekoladowo malinowy smak podchodzi już pod deser💓 i wówczas na pewno uzupełnię post o zdjęcie 😊Tymczasem przetestujcie sami...



Składniki (315 kcal)
- 50 g banana
- 80 g malin
- 120 g jogurtu naturalnego
- 2 łyżeczki gorzkiego kakao
- łyżeczka miodu
- 10 g płatków owsianych ( opcjonalnie... można pominąć, można dodać więcej i wówczas mamy pyszne śniadanie! )

Wszystko razem do blendera aż powstanie jednolita masa.

Smacznego!

O.J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz