czwartek, 2 lutego 2017

Dzień dobry... i smacznego ;)


Na początek kilka słów o sobie...
Jestem osobą której największą miłością ( poza mężem oczywiście ;) ) są podróże i kulinaria.
Na tym blogu skupie się jednak na tej ostatniej dziedzinie.
Jeść lubiłam zawsze, od dziecka biegałam z kawałkiem czegokolwiek w ręce i wiecznie mieliłam buzią. Kiedy nie było mnie w pokoju lub na podwórku to na 99% można mnie było znaleźć w kuchni gdy szukałam czegoś do przekąszenia.
Niestety tak mi zostało;p co spowodowało w późniejszym czasie zaokrąglenie się tu, tam... i jeszcze w kilku miejscach. Przyszedł w końcu moment kiedy postanowiłam wziąć się za siebie i pewnie jak każdy zaczęłam głodówek i diet cud znalezionych w internecie. Po kolejnej nieudanej próbie zaczęłam się zastanawiać - DLACZEGO?! I tak zrobiłam pierwszy krok w kierunku mojej przygody ze zdrową kuchnią. Dużo się mówi o zdrowym żywieniu w tv i nie tylko (w tym wiele bzdur), dlatego zaczęłam czytać o właściwościach produktów, próbować, testować, smakować i kombinować. Wiele pomogła mi rozmowa z dietetykiem i jego pomoc w ułożeniu zbilansowanego jadłospisu.
Dziś, kilka lat po tym jak zmieniłam swoje podejście do gotowania myślę, że przyszła pora podzielić się z innymi przepisami, które do tej pory zebrałam.
Mam nadzieję, że blog przypadnie wam do gustu a moje przepisy i rady chociaż trochę zainspirują do eksperymentowania ze zdrową kuchnią.
Zachęcam również do komentowania ! Każda rada, uwaga i pomysł jest mile widziany ;)

A może i Ty masz przepis,pomysł lub pytanie którym chcesz się podzielić z innymi ?

Zapraszam!

O.J.

P.S.
Żeby nie było za kolorowo to dodam to na samym wstępie.
W mojej kuchni i lodówce króluje zdrowa żywność... ale to nie znaczy, że nie mogę zjeść czasami ogromnej pizzy z tłustym salami, prawda ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz